Dj Maryo
Dj Maryo va recomanda cu caldura si serviciile partenerilor sai: Fotograf Nunta Targoviste, Formatie Nunta Targoviste, Dj Nunta Targoviste, Cazare Targoviste, Cazare Titu.

PUPITRU DJDJ Maryo - Sonorizari

PUPITRU DJ
– Consola Traktor MK2
– Microfon fara fir LINE 6
– pupitru DJ
– stativ DJ

ECHIPAMENT SUNETECHIPAMENT SUNET

ECHIPAMENT SUNET
– 2 x boxe Montarbo W440A (400 watts RMS/buc)
– 2 x subwoofer Montarbo (500 watts RMS/buc)
– 1 x mixer Proel M8 USB

ECHIPAMENT LUMINIECHIPAMENT LUMINI

ECHIPAMENT LUMINI
– 2x Stairville MH-X60 LED Spot Moving Head
– 2x Stairville LED PAR64 36×1 PRO Black
– 1x Stairville DMX-Master I
– 1 x FOG MACHINE
– 1 x Schela Lumini (in salile unde ne permite spatiul)
– 1 x Laser Stariville blue
– 1 x masina baloane

De ce noi ?

Suntem DJ profesionisti care am sonorizat sute de evenimente la nivel local si national, stim sa dam viata, culoare si voie buna evenimentului d-voastra.
Garantia unei petreceri reusite este muzica de buna calitate!
In ceea ce priveste domeniu de sonorizare va putem spune ca avem experienta in ceea ce facem si cel mai important lucru in care credem este ca te putem ajuta in organizarea evenimentului tau.

Folosim echipamente de inalta clasa si dorim permanent sa imbunatatim domeniul sonorizarilor si entertainmentului muzical mobil.
Oferta noastra cuprinde o gama variata de servicii, incepand de la sonorizari si DJ/MC, asistenta tehnica, karaoke, si pana la spectacole de lumini, pachetele noastre de sunet sunt configurate in asa fel incat sa fie potrivite localului si numarului de invitati, garantand astfel acuratetea si claritatea acestuia.
Experienta conteaza foarte mult in acest domeniu de servicii, oferim cele mai noi si mai la moda servicii de sunet si lumini avand in spate un portofoliu de evenimente impresionant.
Pentru a crea o atmosfera cat mai dinamica, pachetele noastre de sunet sunt insotite de jocuri de lumini ultra-performante, acestea din urma aducand un plus de eleganta evenimentului dumneavoastra.
Noi stim ca cea mai importanta cale de "vanzare" a acestor servicii este "recomandarea" CLIENTULUI.

Detinem toate licentele necesare desfasusarii activitatii (licente UPFR).

Cine suntem si cu ce ne ocupam?

Suntem o echipa tanara si pasionata, avand ca scop buna organizare tehnica a evenimentelor. Ne ocupam cu sonorizarea tuturor tipurilor de petreceri atat "indoor" cat si "outdoor". Inchiriem pachete complete ce cuprind DJ-i, lumini si aparatura de sonorizare de ultima generatie.

Cand si cum rezerv?

Pentru siguranta va recomandam sa faceti o rezervare cu cel putin o luna inainte de eveniment.

Ce fel de muzica se va canta la evenimentul meu?

Muzica va fi variata, pe toate gusturile astfel incat toti invitatii evenimentului sa se simta bine. DJ-ii nostri va vor asigura un playlist variat de peste 10.000 de melodii. Muzica tematica a petrecerii se poate stabili inainte de eveniment, printr-o intalnire personala cu noi.

De ce DJ si nu formatie la evenimentul meu?

Este foarte simplu!  DJ-ii nostri asigura o varietate de melodii. O formatie de artisti necesita cheltuieli maririscuri multe si un spatiu mai mare. Cu toate acestea, la cererea dumneavoastra, putem crea ambientul perfect pentru o demonstratie live, la orice tip de eveniment, plus costuri reduse.

Se asigura sonorizarea si pentru o formatie invitata sa cante la eveniment ?

strong>Desigur! Echipamentele noastre pot sustine o demonstratie LIVE la oricare tip de eveniment sau petrecere.

Cat timp dureaza pregatirea si montarea evenimentului ?

Pregatirea si montarea echipamentelor de sunet si lumini se va face cu 2 ore inainte de inceperea evenimentului.

Cand se vor dezinstala echipamentele ?

Dezinstalarea echipamentelor se va face dupa ce evenimentul se va termina, dupa ce ultimul invitat va parasi petrecerea/evenimentul.

Cum voi sti sa imi aleg pachetul de sonorizare ce ma avantajeaza?

Contacteaza-ne! Vom stabili o intalnire si vom vizita locul in care se va desfasura evenimentul. Va vom consilia in alegerea celei mai bune configuratii si vom pune la punct detaliile tehnice , astfel incat ambientul evenimentului dumneavoastra sa fie exact cum vi l-ati propus!

Cum voi plati pentru serviciile Dj Maryo?

Dupa alegerea unei configuratii adecvate, intocmita de comun acord, se va stabili un pret. La rezervare se va achita un avans de 20% din pretul total, iar restul la terminarea evenimentului.

© DJ MARYO 2017 | DJ NUNTA | 0722 700 733